HTML

Peterfaith

Egy blog, a hétköznapjaimról, ünnepnapokon

Friss topikok

  • Peter Faith: @gasztro: a véleményed és annak stílusa, megerősíti az általam leírtakat, mint ellenpélda. @Nóra ... (2011.01.22. 12:19) West Balkán vélemény
  • SH_SH (törölt): ... Derégírtálmár. (2010.11.03. 08:37) A SIM csere
  • Fauve: ...ez a sztori ismerős... lehet, hogy egy sorban álltunk? (2010.07.28. 02:37) élet a látóhatáron túl
  • SH_SH (törölt): Már megint jó rég írtál... Sürgesselek? :) (2010.06.08. 12:02) hűű de rég íram...ide
  • Peter Faith: nem ide vág, de egész király kis blog: miertxarazene.blog.hu/ (2009.12.21. 14:45) tél light

Linkblog

2009.04.30. 15:25 Peter Faith

Balek nap

Én alapvetően egy szerencsés tipusnak tartom magam, mert mindig a melletem lévőt szarja telibe a madár, de hiszem, hogy az embereknek van egy szerencsétlenég állandójuk (olyan mint anno a kaland játék kockázat lapozgatósban), ami egyre csak nő, minnél több a normál napod, majd a végén a nyakadba szakad.

Pont ilyen napom volt kb 1 hónapja:

A felgyülemlés ott kezdődött, hogy nem voltam dolgozni egy hétig, ez ugye szerencsés. Reggel felkelek, barátnőm mondja, hogy ma nem jön dolgozni (egy helyen szúrjuk a melót), mert bedagadt az arca, mondom az korrekt, nem baj megyek egyedül, jobbuást meg minden.

Tartok egy gyors bankroll managemantet van összesen itthon 21500 forintom, ebből 1 húszezres, a maradék meg az 1500. Jó, 1500 elég lesz nekem, ott mekkában ahol dolgozom a piacon egy 1000 ből vicsorgósra zabálod magad, meg 100 forint a paradicsom, asszony meg 20.000 rongyból csak kikúrálja magát a lushban.

Amint keresem a kocsikulcsot, bebaszom a lábújjam az ajtó félfába, csak csendben anyáztam, mentem ki budira, na ott üvöltöttem. Gondoltam teszek egy makettet a reggel tiszteletére, persze a kurva papír elfogyott, úgyhogy kénytelen voltam valami női magazinra szoruluni..nem erre találták ki, ám mégis ezt láttam jó megoldásnak. Akkor már kezdtem sejteni, hogy nem árt ma óvatosnak lenni.

Kocsiba beülök, mondom, ma okosan vezetek, és csak 90 el nyomom végig az üllőin, szerencsémre egy baszom nagy kamion ment a középsőbe, ami takar a trafi elöl, jókat röhögök a kukorin, amikor is a jókis 1000 cm3 as suzukim olyan hangot ad ki magából mint egy harley találkozó. Nyomaték lassan de biztosan kezd csökkeni. Bent vagyok a belősbe, mögöttem egy szlovák rendszámos (tehát kummantós) ML merga, mellettem az említett kamion. Kicsit megizzadok, kibaszom a vészvillogót, amit az ML es gondolom úgy vette le, hogy mi a faszt köszöngetek, ígyis már 180 al kéne mennie, gondolta megnéz közelebbről és 1 cm re beállt a seggembe. Ilyenkor magasról teszek rá, mert ha kress van 1 kapja be mert ő jött a seggembe, 2 az én kocsim kerül annyiba mint az Ő lökhárítója, csak felméri és kikerül.

Így is volt , szépen kiment a kamion mögé, én meg óvatosan, kis kettesben próblátam a klinikáknál elhelyezni az autót. Persze kurvára nem volt hely, a végén már egyesben böktem neki, az anyukák úgy néztek rám mint a motorizált antikrisztusra, hogy hogy van pofám a korházaknál meg a fontos hivatoloknál ilyen égtelen zajt csapni. Én mondjuk a nagy zajt úgy győztem, hogy feltekertem a rádió csutkára, így nem paráztam a motor miatt, illetve még coolabban éreztem magam. Végre valami kurva fontos hivatal elé lebsztam a járgányt.

Kiszállok, megnézem,hogy mi a hentes fasza van vele, de semmit nem látok. Felhívom a fönököt, hogy ne nagyon várjon 8h ra, mert a gépem aktívan cserben hagy, jófej, nincs para.

Felhívom a Bankos Janit, hogy papa, gáz van mert a kocsi bemondta az unalmast, lehet vontatni kell. Mondta nem para 16h kor szabadul, megoldjuk mint hangyabojt a királyvíz.

Felhívom barátnőmet, hogy mi redves van a kocsival? Tud e valamit? Mondta, hogy fingja nincs róla, oldjam meg valahogy,mert Ő is jönne már holnap dolgozni, de nem BKV val.

Meditáltam a padka mellett egy 10 percet, hogy most hagyjam a gecibe ezt a napot és baszodjak vissza az ágyba, vagy menjek be melózni, mert az jó, ami meg szart kaphattam az már a nyakamban szaglik immáron.

Úgy döntöttem, legyen meló, mert abból lesz a pénz alkatrészre. No igen ám , viszont ez csak bkv vel kivitelezhető, oda meg jegy kell ám a metróra. 1500 forintom van, egyszer élünk 1 jegyet veszek,  mert nincs kedvem itt a fogót játszani az ellenőrökkel. Megyek lyukasztok, békés állampolgárnak látszom, bár odabent sokszor felteszem magamnak a mért basz engem az ég? kérdést.

Leszállok a határ úton, innen 50es villingerrel kell eljutnom a destination ig. Á mondom, geci puttó egy környék ez faszom vegyen jegyet, így is csak 1200 am maradt, de nem para mert ezzel még kihúzom. Felülök a villamosra és rájövök, hogy az autóba pont fasza a hosszú újjú poló 3/4 gatya kombó, mert a motorhő fűt mint a rohadás, de a Siemens villinger az más játékos, itt max a nyuggerek fűtenek a kintetikus hőjükkel, azt meg szívja magába a bajnai.

Vacogok üldögélek, majd hirtelen minden ajtónál megjeleni 1-1 ellenőr hogy jegyeket de hírtelen. Ó mondom faszom, persze még a metrósat is kibsztam, arra sem tudok blöffölni. Mondja, hogy ez a helyszínen 7.000 forint lesz, mondom bazmeg IMF nek nézek én ki. Kapsz egy kétszázast és felejtsük el, hogy láttuk egymást (mondjuk az arcmimikám itt már torz lehetett, mert elég könnyen állt rá az ellenőr a második legnagyobb magyar hungarikumra: a korrupcióra). Zsebrebaszta, mellettem , valami nagydarab építkezős forma pihent, akin ránézésre láttam, hogy notorius illetéktelen használója a közlekedésnek (baszik bármit venni), mondja neki a csávó, hogy van-e jegy? 

Jegyem az nincs, de van börtöntetoválásom, és már mutatja az öklét a csávónak, aki ezen a ponton érezte, hogy talán most jobb egész a megálló aszfaltjáig hátrálni, mert ilyenről nem volt szó az állásinterjún.

Konzekvenciám: pár év baracskán vagy tökölön egynelő jó fellépés, hatékony kommunikáció, korlátlan utazás ingyé.

Beérek a melóhelyre, elég csapzottnak tűnök, mondják is, hogy szarul nézek ki, mondom az semmi ahhoz képest milyen napom volt...

Leülök melózni, az első jó hír hogy csak 6 SOS meló gyűlt össze szolid egy hét alatt, 20 ra számítottam. Nekiülök, hogy akkor ezeket bedarálom és még időm is marad, hogy haladjak a többivel egy kicsit, ekkor megjelenik egy kolléga, hogy az ügyeleti vonalat már 8 óta hívják és senki nem veszi fel (tudni kell, hogy ha ügyeletes vagy, úgy nagyon meghalni sincs időd minden esetben).

Találjátok ki ki volt az ügyeletes aznap?

Nem, nem én, hanem a barátnőm, de ha már Ő nincs, akkor maradjon családon belül, így persze én kaptam meg.

Lepörgött a nap, egy ezresből neccesen, de benyomtam egy kis pacalt, meg petrezselymes krumplit, na ez volt a fénypontja a napomnak.

Találkozok a Bankos Janival, hogy akkor nézzünk már a kocsi alá, hátha. Persze elnavigáltam a faszba, így a 10 perces útból lett 45 perc, de nem baj, legalább jó messze álltunk meg a kocsitól. Odafelé, szikrázó napsütés, végre nem fagyott le a seggem, amint a kocsimhoz érünk geci viharfelő, instant felhőszakadás és kurvaanyázás a részemről. Pont valami szaros föld ázott fel a kocsi alatt élmény volt bemászni az esőben megnézni. Amint jobban megnéztük, Jani kiszúrta, hogy a katalizátor mögött leszakadt az elvezető csövem. Ó mondom, zsír, ez nem fog sokba kerülni, meg meg is lehet ragasztani.

Beülök a kocsiba, elindulok haza, geci nagy esőfüggöny, tényleg megy a kocsi, csak akarni kell, meg mondjuk egy ikarus 235 csuklós a geciben otthagyott a pirosnál, pedig azon teltház volt én meg egyedül anyázok.

Kálvin térnél, látom ilyen laza kormányfogású arcok (szigorúan csak csuklóval érnek a kormányhoz, és csak a legtetején, esőben is napszemcsó a sötét üveg mögött), túráztatják a bullterkáknak a gépet. Odállok melléjük, mondom poén, baszatok egy gázfröccsöt, geci úgy néztek át a Suzukiba, mintha egy Veyronnal álltam volna melléjük. Elismerően bólintottak, a kedvemért ők is adtak egy kicsit a körút klimaváltozásához, majd kilőttek a gecibe, én meg 20mp alatt gyorsultam 25 re. Szerintem azt hitték, hogy én már olyan magasan vagyok a táplálék láncban, hogy oda sem kell lépnem akkor is cool vagyok...

Hazaértem, kitaláltuk a Janival, hogy akkor ilyen ezüst színű csempe vagy mia faszom ragasztóval körbetekerjük, oszt jó az 7 végéig amíg el nem viszem a szervízes archoz.

Jó is volt másnap kb 200 méterig, aztán még gecibb hangja lett, de akkor már leszartam, mert új barátokat találtam az úton: a Keménytökű Márkajelzésnélküli Napszemcsós Tyúnigosokat. Befogadtak!

Örök hálám

 

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://peterfaith.blog.hu/api/trackback/id/tr71095833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karaj87 2009.04.30. 19:26:33

Nem küldöd te se gyengén papa! Tardáról találtam ide, mentél is a kedvencek közé;) Csak így tovább!

Peter Faith · http://peterfaith.blog.hu 2009.04.30. 19:29:09

Köszi Karaj, odabaszunk ahol igazán fáj gecaú

Beautyqueen 2009.05.02. 14:12:54

komolyan küldöd, tesó!
asszem, én is olvasni foglak:)

csapassad, csak egyre jobb lesz!

követő 2009.05.02. 15:45:59

Jó lesz az, Peter, toljad csak és alakul a stíl...

GolfosWik 2009.05.07. 20:00:36

Persze, hogy csak az én szememet baszta ki a LUSH! LOL

Egy sorstárs! :)
süti beállítások módosítása