HTML

Peterfaith

Egy blog, a hétköznapjaimról, ünnepnapokon

Friss topikok

  • Peter Faith: @gasztro: a véleményed és annak stílusa, megerősíti az általam leírtakat, mint ellenpélda. @Nóra ... (2011.01.22. 12:19) West Balkán vélemény
  • SH_SH (törölt): ... Derégírtálmár. (2010.11.03. 08:37) A SIM csere
  • Fauve: ...ez a sztori ismerős... lehet, hogy egy sorban álltunk? (2010.07.28. 02:37) élet a látóhatáron túl
  • SH_SH (törölt): Már megint jó rég írtál... Sürgesselek? :) (2010.06.08. 12:02) hűű de rég íram...ide
  • Peter Faith: nem ide vág, de egész király kis blog: miertxarazene.blog.hu/ (2009.12.21. 14:45) tél light

Linkblog

2009.04.28. 19:58 Peter Faith

Állásinterjú / Szálkás Ati tollából

Állásinterjún voltam a minap valami elbaszott biztonsági cégnél kellett volna bizbaszokat sóznom a paranoiás papírkutyákra. Elszántsággal és egy halvány körszakállal közelítettem meg a helyszínt. Verda nem lévén, igénybe vettem (természetesen jogosulatlanul) a bkv szolgáltatásait, megtiportam pár nyugdíjast, megszagoltam egykét zsenge tinit, szóval kellemesen telt az utazás.

5 perc késéssel, Pall Malltől halkan hörögve feltéptem jövőbeni munkahelyem ajtaját. Némi keresgélés után előkerült a leányzó, aki behívott egy kis cseverészésre. Még nem tudta, hogy mi vár rá…Kissé savanyú volt a kislány, életkorát valahol 25 és 40 közöttire saccolnám. Szemmel láthatóan régen nem intim konnektelt, ennek és a péntek délelőttnek tudtam be kinézetét.

Kedves Attila, miért szeretne a cégünknél dolgozni?

Hát mert jó a környezet, érdekel a biztonság technika, meg hát valamiből élni is kéne..

Tényleg érdekli a biztonság technika? Ön mit használ?

Hát például szorosan zsebrebaszom a kezem ha cigót látok a villamoson, meg kettőre zárom az ajtót, sőt a blökit is beidomítottam embertápra.

Ööö..értem…

Aztán felpattant és egy odavetett köszönés után elváltak útjaink.

 

Enyhén leszedálva hazaértem, az ajtón belépve apám kontúrja bontakozott ki a mindent beterítő, ukrán cigifüst mögül. – Na, milyen volt? –kérdezi? Mire válaszolhatnék, egy koncert hangfalat megszégyenítő hangerővel megcsörrent a telefonja. Nem tudom, hogy a faternak minek tella, mert olyan hangerővel kommunikál, hogy az üvegszálas telefonkábeleket is nyugodtan felszedhetnénk az óceánok alól, áthallatszana az új világba is az öreg anélkül is.

Mint utóbb kiderült, egy radikális cimbije hívta, az a forma, akit Réz Grófnak hívnak. Nevét onnan kapta, hogy munkahelyéről éveken át kilószámra hozta haza, majd az erkélyen gyűjtötte a színesfémet, szűkösebb időkre szánt megélhetésként. A Réz Gróf nyilván több éve kiszimatolta a világválságot.

Visszatérvén apám kérdezi: így mentél, szőrösen? –nem, feleltem. Kinőtt, mire hazaértem. Ennyivel letudtuk aznapi fáradalmaimat, majd a vasfüggönyként ajtómra simuló cigifüstön átverekedtem magam és be mentem mobil konnektelni a szobámba.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://peterfaith.blog.hu/api/trackback/id/tr961092283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyutyka 2009.04.29. 14:44:41

Hááááááááááát...

IndaMuncher 2009.04.29. 16:19:09

Annyira nem rossz, majd visszanézek még.
süti beállítások módosítása